Menu
 
 

Bereik je doelgroep met e-mail

Er zijn heel wat manieren om ervoor te zorgen dat je contact houdt met je doelgroep. Zo kun je gebruik maken van social media of Google Adwords. Een andere handige tool hiervoor is E-mail.

Van digitale nieuwsbrief tot complete user experience e-mail-campagne

Afhankelijk van je branche, type website en doel zijn er verschillende opties. Het kan heel simpel: je verstuurt bijvoorbeeld vier keer per jaar een digitale nieuwsbrief met daarin relevante items en verwijzingen naar je website.

Het kan ook veel uitgebreider en doelgerichter. Hierbij kies je voor aan aantal belangrijke momenten waarop je via e-mail contact legt met je doelgroep.

Bijvoorbeeld:

  • Een week na een online aankoop
    Ben je tevreden?
     
  • Een half jaar na de aankoop
    Heb je interesse in een aanvullend accessoire?
     
  • Twee jaar na de aankoop
    Heb je interesse in een van onze nieuwe producten?
     
  • Op de verjaardag van je klant
    Gefeliciteerd! Wij hebben een cadeau of korting voor jou.
     
  • Een aantal weken voor Kerst
    Op zoek naar een geschenk?
     

We ontwerpen graag een complete user experience e-mail-campagne voor je. Ook hier kiezen we voor maatwerk. De invulling van de campagne is volledig afhankelijk van je branche en doel.
 



MailChimp of custom made mailsysteem?

Wij zijn fan van MailChimp! Met het gebruiksvriendelijke drag- en drop systeem stel je zelf je responsive mailing samen - ook als je maar weinig webkennis hebt. Het is gratis tot 2.000 abonnees en te koppelen met je website, Google Analytics én social media. We helpen je graag met het inrichten van jouw MailChimp-omgeving en het opmaken van je e-mail-template(s).

Ga je voor een uitgebreidere aanpak en lopen we binnen MailChimp toch tegen teveel beperkingen aan, dan bouwen we een e-mailsysteem op maat.
 



Hoe gaan we jouw doelgroep bereiken?

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Neem contact op